assalamualaikum.....
bertepatan dengan jam di telefon menunjukkan angka 1:20 am, aku mengatur ayat yang kukira ssuai dengan title nya..yeahhh....marah ni...marah sangat2..kenapa pada waktu sekarang pulak air asia dan cimb nak buat hal??adoii...tiket...tikett...tolonglah jangan naik harga lagi...mati ambo..
alkisahnya, tiket kucing ke bintulu pada 26/1/2012 hanyalah berharga rm10..tambah tolak darab bahagi, rm 29 la sumenye...masalahnya sekarang, hendak ku beli, air asia jamm... air asia oke, cimb plak jam...adoii...inilah yang akan jadi bile syarikat dah hebat..mula la bagai kaduk naik junjung..memula semua nak penuhi kepuasan pengguna...last-last, bila kepercayaan pengguna dalam tangan, mula abaikan keperluan dan kehendak pengguna..sampai hati..isk..isk...saya teraniaya...
semua orang mesti pernah mengalami keadaan ini kan?? bilamana perkara yang kita sedar terlalu penting, terlalu perlu diselesaikan segera, tak dapat diuruskan dengan dengan sebaiknya..dengan sepatutnya...dengan selayaknya...adoi...kalau lah..kalaulah naik harga lagi tiket tersebut, aku janji....aku buat report!
susahnya bila menjadi orang yang dibawah...susah tau tak??
bagi orang biasa macam aku, kami tidak ada banyak RM dalam akaun...tapi bagi orang2 besar yang diatas, mereka TAK tau plak berapa banyak RM yang diorang ada dalam akaun...agak2nya, dats y, diorang x pernah kesah dengan masalah yang pada mereka boleh diuruskan kemudian...sebab mereka tidak pernah rasa apa yang orang macam aku rasa, sekarang...
sabar lah hati...sabar...sabar itukan indah...
bertepatan dengan jam di telefon menunjukkan angka 1:20 am, aku mengatur ayat yang kukira ssuai dengan title nya..yeahhh....marah ni...marah sangat2..kenapa pada waktu sekarang pulak air asia dan cimb nak buat hal??adoii...tiket...tikett...tolonglah jangan naik harga lagi...mati ambo..
alkisahnya, tiket kucing ke bintulu pada 26/1/2012 hanyalah berharga rm10..tambah tolak darab bahagi, rm 29 la sumenye...masalahnya sekarang, hendak ku beli, air asia jamm... air asia oke, cimb plak jam...adoii...inilah yang akan jadi bile syarikat dah hebat..mula la bagai kaduk naik junjung..memula semua nak penuhi kepuasan pengguna...last-last, bila kepercayaan pengguna dalam tangan, mula abaikan keperluan dan kehendak pengguna..sampai hati..isk..isk...saya teraniaya...
semua orang mesti pernah mengalami keadaan ini kan?? bilamana perkara yang kita sedar terlalu penting, terlalu perlu diselesaikan segera, tak dapat diuruskan dengan dengan sebaiknya..dengan sepatutnya...dengan selayaknya...adoi...kalau lah..kalaulah naik harga lagi tiket tersebut, aku janji....aku buat report!
susahnya bila menjadi orang yang dibawah...susah tau tak??
bagi orang biasa macam aku, kami tidak ada banyak RM dalam akaun...tapi bagi orang2 besar yang diatas, mereka TAK tau plak berapa banyak RM yang diorang ada dalam akaun...agak2nya, dats y, diorang x pernah kesah dengan masalah yang pada mereka boleh diuruskan kemudian...sebab mereka tidak pernah rasa apa yang orang macam aku rasa, sekarang...
sabar lah hati...sabar...sabar itukan indah...
tengs sebab selama ini membawa saya datang dan pulang dengan selamat..tetapi, kenapa kualiti perkhidmatan online anda semakin tidak memuaskan? |
saya dapati, anda sentiasa berhadapan dengan kelemahan teknikal pada sistem layaran maklumat anda...berapa lamakah lagi kami perlu menanggung akibatnya? |
adakah saya yang terlalu berkira??ahh..ini hanyalah keluhan, rintihan dan teguran dari saya...pengguna yang kecewa...
0 komen~:
Post a Comment